tisdag 14 december 2010

Besked från Aftonbladets Hemma tidning




Hej Hopp!

Långt mellan inläggen....., jag vet! Så är det ibland hos mig och ganska ofta det senaste året. Inspirationen räcker inte till allt.

Vill bara nu kika in en kortis och meddela att jag fått besked från Aftonbladet som var här i december förra året. Repotaget som de gjorde från vår Målargård kommer till helgen i deras Hemma tidning. På Lördag 18 december skall den tydligen komma ut. Vet att ni är många som undrar eftersom de tidigare sade att vi skulle vara med i Jul och Adventstidningen......, fast det var vi inte....! Men nyss kom beskedet och det är tydligen den 18 dec. som gäller. Spänningen stiger......det är ju ett helt år sedan de var här och jag minns knappt vilka bilder som togs och ännu mindre vad vi pratade om så det blir riktigt spännande att se vad som visas och vad som skrivs. Ha det så jättebra där ute i kylan. Håller tummarna för att lite mer snö kan komma här över Dalarna också. Har två hemma här som bara läääääääääääängtar efter att åka skoter.....!

Ha en mysig fortsättning på veckan!

Tjingeling!

7 kommentarer:

Allis sa...

Åh va roligt, då ska jag köpa tidningen till helgen. Det är säkert jätte fina bilder, har du inte fått korrekturläsa?
Jag vill också ha mera snö, på Öland där vi har vår stuga är det mera snö än här!! Konstigt!
Må så gott nu ska jag ta citronhonungs vatten för min förkylning.

Eva-Lis & Zaga

Kamomilla sa...

Kan man läsa den på nätet?

Designe sa...

Åh va roligt! Ska försöka komma ihåg att köpa tidningen! Jag vill oxå åka skidor, är lite för lite snö och alldeles fööör kallt för tillfället! Men det kommer ju snö imorrn i hela landet visst!:) vilken underbar marknad ni haft hos er! Önskar jag hade varit där! Kram :)

Anonym sa...

Hej Eva-Mari,
har nu läst artikeln i hemma tidningen och måste säga att det var trevlig julinspiration! Och du har ju det så mysigt! kram Tarja

Lime sa...

Såg reportaget och blev så glatt överraskas. Jag visste inte att du skulle vara med och blev sådär ..... överraskad och som sagt, glad. Det blev lite..... Meeeen... henne känner jag. Men det gör jag ju förstås inte :-) Finfina bilder!

Ha de bra tjejen!

PS! Vilken trevlig julmarknad du hade fixat hemma hos dig :-)

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, jag såg reportaget, så fint ni bor och vilken vacker juldukning du hade gjort! Söt är du också, en rikigt GOD JUL önskas från Nordingården

Malmkakan sa...

Hej svejs!
Läste allt om dig i Aftonbladets bilaga igår.

Fint repotage och vackra bilder!

Kramar,
Cecilia