fredag 29 oktober 2010

Hemligheter.....!

Har lite hemligheter för mig......, som jag vill dela med mig av till viss del.!

Kanske för att göra dig nyfiken......att följa bloggen och läsa mera...

Kan vara en liten vink om vad som komma skall........

Kan vara en liten förhoppning om förståelse varför det är så långt mellan inläggen......tiden räcker inte riktigt till......

Kan vara något som handlar om årstiden.......
Kan var något som kräver dekoration......
Kan vara stämningsfullt...
Kan var vitt eller rött eller gult eller...........Kryptiskt........!

Kanske =O)....följ med här i bloggen så får du se. Jag lovar det kommer att bli något riktigt, riktigt roligt och mysigt. ;o)

Ha nu en underbar helg!

Tjingeling!

9 kommentarer:

Camillha sa...

Ser fram emot detta... verkar spännande!
Ha det gott!

Anonym sa...

Hej Eva-Mari,
har mina aningar om vad som kommer att hända... ;o) Låter spännande! ska givetvis kika in på bloggen så jag inte missar! kram på dig! /Tarja

Maria & Amy sa...

Ja, nu blir vi nyfikna ;)

Kamomilla sa...

nej men snälla vännen, nu kan jag ju inte sova!!!

Maria & Amy sa...

Kika in hos mig igen får du se :)
/Kram Maria

A House With A View sa...

Oj vad spännande det där låter... Klarar inte hemlisar, måste få veta nu - genast, PRONTO, hihi. Fina inspirationsbilder!!

Kramiz aka

Ullis/Leva på landet sa...

Så där får du väl inte göra heller;) Hur ska man kunna hålla sig nu utan att spricka av nyfikenhet? Låter i alla fall väldigt spännande vad det nu än är.
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Ullis

n o r d i n g å r d e n sa...

Fru retsticka! : ) men jag kan inte tyda vad som skulle hända den 21 nov som du skrev??? Ja, jag ska nog ta mej en Siljanssväng framöver, så mysigt när alla marknader kör igång! Söndagshälsningar från Nordingården

Allis sa...

Hej!

Oj va spännande. Kommer snart tillbaka.
Ha en trevlig helg!
Kram Eva-Lis & Zaga