fredag 8 februari 2013

Snart Alla Hjärtans dag!

Javisst är det så! Snart är det Alla Hjärtans Dag...... =O) För mig är den så klart speciell eftersom jag och mannen har förlovningsdag den dagen....., många gånger mycket lättare att komma ihåg än själva bröllopsdagen...! Kanske inte ensam om det! =O) Vill bara tipsa om en jättefin butik som kan vara aktuell för både han och henne i fråga om fina Alla hjärtans presenter... Affären ligger i Tällberg och heter 
Millamollis. Karin som äger affären har både blommor, trädgårdsprodukter, inredningsprodukter och kläder, tvålar, ljus....tja, allt som kan göra vardagen lite roligare och lyxigare! Väl värt ett besök tycker jag! Se bara bilderna jag tog när jag besökte henne i veckan!


Ett renhuvud på väggen kanske.....
 Butiken ligger så fint med underbar utsikt ut genom några av fönstren........
 Varför inte en fin holk till vårfåglarna....... 
 För min egen del blev det två nya Fönstervivor till de tomt gapande krukorna...., trevligt! 
.....samt ett block ljus med tre små lysdioder som flackar som en riktig låga och går på två st AA batterier. Helt suveränt då det finns timer i ljuset som går på av sig självt den tiden du väljer att knäppa på ljuset första gången sedan lyser det i 4, 5 el. 6 timmar för att sedan gå på igen samma tid nästa kväll......helt utan en klocka att ställa in....Vet inte hur det fungerar men någon inbyggd sensor/timer som känner av tiden måste det finnas i ljuset antar jag. 
Jag har mitt i sovrummet där det känns tryggt med ett "eldfritt" ljus!.....

Ta en titt in till Karin på Millamollis vetja! 

Tjingeling! 

Inga kommentarer: