tisdag 18 oktober 2011

Jisses.... 102000 besökare!


Jiiiiiiiiihaaaaaa! Jag skulle ju gå in och äntligen (igen) göra ett nytt inlägg och ser

då att räknaren står på 102000 besök......! Jiiiiiiihhhhhhaaaaa....igen!
Wow, va kul. Åh va ni är gulliga som troget kikar in här fastän jag är sååååå dålig på att uppdatera.

Skäms på mig! =O(


Kan bara försöka att göra det bättre framöver.....!

NU måste jag i alla fall fixa en utlottning när jag redan är 2000 besök över 100000 (då jag tänkt ha en utlottning). Lovar att köra igång med den i nästa inlägg och DET skall bli till helgen....., var med då!
Här kommer nu lite bilder på mitt utevardagsrum där vi tillbringar många mysiga timmar nu när hösten kommer med stormsteg och vi sååååå gärna sitter vid en liten brasa.....







Mmmmmmm, här sitter vi mååååånga timmar och bara njuter när vädret tillåter, på skinn och med filtar runt ben och axlar.... =O).... och något gott varmt i glaset så klart!
Köpte några fina dekorationer av Trådspira till min armeringsmatta.......

Naturligtvis lite hästhuvuden när man bor i dalahästbyn....!

Förresten....., ni kommer väl i håg att vi har ....
Julmarknad på Målargården
den 20 november....,
...skriv upp det annars!
Minst lika mysigt som förra året och snön är beställd!

Ja men, då ses vi till helgen igen ...... om inte tidigare! =O)

Inga kommentarer: