fredag 2 december 2011

Bara en liten kik in.....

Då min kära lilla lap-top har varit hos dr. Amtech i några dagar och jag fick hem den helt tom och ren i går kväll......vill jag bara här och nu kika in en snabbis på vår stora dator och önska er alla en riktigt go helg och 2:a advent.

Tyvärr vill inte denna dator hämta bilder från varken min telefon eller min kamera och jag blir gaaaaaaaaalen då det inte funkar.....så får ni vänta på dessa. Har massor av fina bilder på flera superställen att besöka före jul...., ja efter också så klart men "väldigt mysiga nu inför jul-
ställen". Kommer så fort jag fått igång allt i min "lill-dator".
Så länge får ni hålla tillgodo med lite fler bilder från när DD-tjejerna var här och gjorde reportage. (Ni vet då...., när det var välstädat.....hahahaha *ler*
Är väl inte så konstigt att "välstädningen" försvinner när man har god hjälp att dra in grus och jord av fyra små tassar som inte vill vara bara i hallen tills man torkat och allt ramlat av........! eller när två tonårsjuveler lämnar sina väskor och kläder lite här och var i huset som sen den lilla fyrfota medhjälparen lägger på andra ställen......! Eller så kanske det helt enkelt är så att vi LEVER och ÄR och då blir det små gråa dammråttor och grus och tidningar och disk och smulor och mjöldamm och julpyssel och, och, och oreda.......men vad gör det! Desto finare blir det när man sen städar igen! =O)
Jag är ju mycket förtjust i Britta i Dalarna´s produkter som ni kanske ser här nedan men även i min kompis Anki´s kermaik, här i form av vackra små lyktor på den vita duken framför granen.
Känner du att dessa produkter vore något för dig i julklapp.....hör bara av dig så kan jag förmedla kontakten med dessa konstnärer/hantverkare.
Kram till er alla!

Inga kommentarer: