tisdag 26 augusti 2008

Navy är på G

Hej hopp!

Sensommar och då blommar inga rosor så därför dags att byta bild.........


Här jobbas det må ni tro. Helgen har gått åt till att spackla, slipa och måla.....blått, fast det är inte riktigt klart än så ni får vänta ytterligare på bilder från rummet. Har i alla fall tänkt visa lite av en möbel som jag målat om och för att få den rätta "navy"-känslan använde jag mig av en kompass!



Naturligtvis kommer rummet att få lite stjärntavlor av typen som jag målade till ladan fast då i de rätta navy färgerna red, white and blue.


Här nedan en liten inspirationsbild lånad från magdalenas hem och hennes butik som är så himla vacker, där skulle jag också kunna skicka fakturan till "Harry", ni vet!


Japp, det var detta stuket min son fastnade för.........Helt OK va?



Nej, idag skall det inte bli så långt inlägg så jag lämnar er här för ikväll med en liten sensommar bild från trädgården.


Tjingeling!

3 kommentarer:

Kamomilla sa...

Åh vilken fin kompass! Snyggt!

Designe sa...

Superfin stjärna eller va d heter!..och så fint med lyktan oxå! Det rummet blir säkert jättefint! :)

Karin Krut sa...

Hej gullet ;) Jättesnygg kompass. Det blir säkert kanon. Det man ser hos dig tyder absolut på det :)
Själv har jag firat "the big 40" idag och fått en rent osannolik present :)
Ha en skön helg
Kram Karin