måndag 8 september 2008

Yes! Tapeterna är uppe!

Japp, det är sant!

Tapeterna sitter på sina väggar.....
Sista våden på plats lördag kväll kl. 20.50. Pust! Sista våderna gick på ren envishet och vilja att få klart. Kan erkänna att jag kände mig som överkörd av en ångvält på söndag morgon. Inte direkt att rekommendera denna syssla med total förkylning i kroppen. Nå ja, nu är det gjort och här kommer några fler bilder.
Tyvärr lite mörk bild då vädret inte är det soligaste.
Nästa etapp gäller takåsarna som skall få beklädning, sen taklister innan locket i taket kan läggas på. Golvsockel testades igår för att se om resultatet ser bra ut och vi blev nöjda med denna så det är bara att spika på.

Naturligtvis kan jag inte vänta tills det blir inflyttningsläge......jag måste bara se hur det kan se ut när jag fixar till lite mys här inne.....Ganska nöjd blev jag så....................den som väntar på nått gott...............

får vänta ett tag till!

Vi är i allafall jättenöjda med resultatet.

Tjingeling!

3 kommentarer:

Kamomilla sa...

Underbara tapeter!! Väntar med spänning på mer bilder..

Karin Krut sa...

Kanoners!! Det blev jättefint och Frank ser mycket koncentrerad och fokuserad ut :) Väntar nu med spänning på resten :)
Ha en skön vecka
Kram Karin

monalisa sa...

Hej i Målargården, gjorde som du sa , gick in å kikade.va fint ni har fått det. Undrar var du fått tag på tapeterna i vardagsrummet.kalasfina.