torsdag 8 oktober 2009

Arbetsnamn "Sofies Antik och Loppis"

Vadå Arbetsnamn!!!!!!

Jo, Sofi är i färd med att slå upp portarna till sin butik på riktigt, inte bara på fritiden...., nej, nej, nej. Här har vi någon som vågat ta steget ut över stupet till sina drömmars värld och då är detta "Sofies Antik och Loppis"  hennes arbetsnamn tills det nya kommer.

Nu och fram till "Grand Opening" om några veckor håller hon öppet på söndagar 12-16.

Annons  kommer så småningom så håll utkik efter denna.......men redan nu kan du få en liten titt in i hennes jättefina butik där jag och många, många fler gjort så fina fynd denna sommar. 

Här kommer några smakprov på vad som finns i butiken, med risk för att vissa saker blivit sålda sen jag och dottern var där och fotade........Så himlans massa fint och  plånboken räcker länge..... så har ni möjlighet så rekommenderar jag ett besök  till butiken vid sjön...........

Komplett info om var butiken ligger kommer senare vid Grand Opening. Vill du dit innan.......lämna en kommentar och säj det så får du adressen av mig.

Tjingeling!

6 kommentarer:

Kamomilla sa...

Härligt att våga uppfylla sina drömmar!

Maria & Amy sa...

Det ser fantastisk fint ut, den butiken vill man inte missa.
Jag förstår att ni hade en härlig helg i Åre, vi hade det jättebra i Berlin. Saknar dig när jag är i Mora..
Varma kramar från Maria

Pia sa...

Hej E-M!

Fin blogg du har!!!
Jag vill väldigt gärna veta vart jag kan hitta "Sofies Antik och Loppis"..

Pia ( på din brors jobb :))

Anonym sa...

Varför är det så långt till Mora???

Vilken lycka att få ha förmånen att öppna en sån underbar butik hemma! Grattis till Sofie och hennes mamma. Och till dig som bor nära.

Höstkram Eva-Mari

♥ Fyra årstider sa...

Vilket underbart ställe.
Kram Lotta

n o r d i n g å r d e n sa...

Så otroligt fin buitk, men VAR hittar ma den??? Öppettider?? Mari.