fredag 23 oktober 2009

Bloggpaus!

Känner att jag inte för tillfället har varken inspiration eller lust att vara aktiv bloggare så därför tar jag nu en paus från bloggen. Tillfällig hoppas jag!. Kommer säkert att kika in hos er andra, kanske även lämna komentarer men låter min egen vila en stund framöver.

Samlar kraft för att komma åter inom en, förhoppningsvis, rimlig framtid. Kanske kommer inspirationen åter fortare än jag tror när vi börjar närma oss advent och allt pyssel kring julen.
Kram till er alla och vi hörs och ses.!

Tjingalong!

8 kommentarer:

Pia sa...

Hej!
Hoppas att du inte blir borta för länge.....Det är klart att det går upp och ner i skrivandet och sedan måste man vilja ta nya kort också....
Jag fick min nya Drömhem & trädgård, det var julinspererat i den....Fick en nykick och längtar tills det blir jul igen....
Ha det bra
Pia

Kamomilla sa...

Hoppas du får både tid och ork att fortsätta. Tills dess så finns vi ju kvar här...
Sköt om dig!
Kamomilla

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att du kommer igen snart med ny inspiration. Ha det bra under tiden.

Kramar Ullis

Anonym sa...

Har saknat dina inlägg... kom snart tillbaka!

Kram på dig!

Eva-Mari

Malmkakan sa...

Vi väntar! Ska bli inspirerande att få se advent och julen flytta hem hos er...

Kram, Cecilia

Sarah James Larsson sa...

Du gör alldeles rätt. Ibland är det skönt med en paus. Sköt om dig. //Sarah

Gillberg sa...

Så kul att Du vill vara med i min utlottning! :D

Lycka till!!

Mvh Ellinor på Gillberg

Designe sa...

Hej! Hoppas du har en bra bloggpaus! Såå himla mysig header du gjort! Ser verkligen inbjudande ut! Trevlig helg! Kram :)