torsdag 10 december 2009

50 000 gränsen är sprängd..........!

Jippie! Häftigt! Otroligt!

Ha, jag har passerat 50 000 besökare. För mig helt makalöst otroligt kul.
Tack alla ni som hälsar på hos mig vid varje inlägg. Sjukt kul.

Det här måste firas så snart kommer en tävling.

Håll utkik och till dess får ni pysmysa i adventstider. Dagarna bara rinner iväg nu.

Har en hel del för mig så några långa inlägg blir det inte. Mycket roligt men tyvärr några tråkiga saker också. Just nu ligger vår lilla "gosefis" Cissi på Falu Djursjukhus med en mycket krånglande mage som gör att hon inte vill varken äta eller dricka själv så.......vi hoppas att allt går bra för henne och att hon får komma hem snart. =O(.


Det roliga som är på G..........det spar jag en stund till...........=O)
Här en bild på en filur som jag träffade på när jag hämtade ris i skogen, hann precis få en bild innan han var borta igen. =O)
Tjingeling!

4 kommentarer:

Kamomilla sa...

Grattis till alla besök! Hoppas det går bra med Cissi som ligger på sjukhus!

MiA sa...

Grattis till så många besökare!

Anonym sa...

Så kul med så många besökare... jag är en av dem!
Hoppas lilla Cissi blir bra i magen. Det är så hemskt att inte kunna göra något själv... och inte kan djuren tala om hur de mår heller.

Spännande möte. Och tänk att du fick honom på bild också! Har du kontaktat kvällspressen... de brukar betala bra för exclusiva bilder!!

Kramar Eva-Mari

Annika sa...

Åh grattis till dina många besök.. vad kul... hoppas lilla vännen har pigagt på sig där på sjukhuset så att magen kommit på rätta igen.. finns ju inget värre än sjuka små husdjur.... o den lille där i skogen... har allt såna här nere i Värmland också som kikar fram lite här o där.... här kallar vi dom TÔSS... o de kan hitta på di kan du tänka.... gömma saker o spela spratt om man inte varit snäll.... jag hade en granne som var skogsman när jag var liten o vi tillbringade timmar i skogen.., han visade mig var alla "de små" bodde så att jag inte skulle trampa på deras tak...:) Kram o trevlig lussehelg.. Annika