onsdag 6 maj 2009

Yes! Jag vann!

Japp, ni ser rätt. Tänk att jag, lilla jag blev dragen bland alla dessa som ville vara med och tävla hos Kallholmen.

En sån jättefin ljuslampett, vet exakt var den skall sitta. Tack Carolina och Malin på Kallholmen för den! Åh, vad jag kommer att vänta nu!

Till helgen blir det inget nytt inlägg från mig då jag skall iväg med mina pinglor till kompisar som jag var till Vänersborg med förra våren. Här kan du läsa om den resan!
Denna gången drar vi till Malmö för att hälsa på Pinglan A-L . Skall bli otroligt roligt, har bara varit i Malmö som hastigast på genomresa. Denna gången blir vi där några fler timmar innan vi skall gemensamt dra till Österlen
(Bilden lånad från näter, adressen ser ni på bilden.)
(Denna bild lånad från Österlenkryddor)

...för att se om någon äppelblomning eller lavendel blommning kommit igång..... fast det är nog att hoppas på för mycket. Får vara glad om jag får se lite körsbärsblom....., (bilden lånad från nätet)
.....men det är nog fint ändå. Kommer säkert att få en massa egna bilder att visa er från min resa!
Tjingeling!

11 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Grattis till dig, vilken fin lampett fr Kallholmen! Jättesnygg och lättplacerad!

Vilka härliga grillbilder fr inläget nedan, tack för fint vintips!!


Ha en fortsatt bra vecka min bloggvän! Mari.

HANNA sa...

Grattis och ha så kul i Skåne ;)

Eddan sa...

Grattis till vinsten, såg ju på Kallholmens blogg att det var du som vunnit. Kul :-)!

Ha det så trevligt på resan.

Kram från Anette

Kamomilla sa...

Grattis till vinsten som är jättefin!!
Vad roligt att Loa kontaktade dig angående fönsterfixet.Jag tänkte genast på henne när jag såg ditt "rop" på hjälp. Jag hoppas hon gav dig bra och användbara tips.

ha det superbra!

Birgitta sa...

Grattis till den fina vinsten.
Hoppas du får skoj tillsammans med pinglorna i Skåne.
Kram Birgitta

Elzie sa...

Stort grattis till vinsten. Och så resan på det. Låter som en härlig tripp till Österlen.
Hoppas ni får en genomtrevlig resa.
Kram Elzie

Annika sa...

Vilken tur du hade!!!! Grattis!!! o du... ha en härlig tur neröver nu... kram Annika

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till din fina vinst. Vilken långresa du är ute på. hoppas att ni får det riktigt bra och framför allt jättekul.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Kicki sa...

Grattis till vinsten och hoppas resan till Österlen blir härlig.
Österlen är såååå vackert.
Det var trevligt att titta in hos Dig.
Du har en så fin blogg.
Kram
Kicki

Blåbärs och smultronstället sa...

Grattis till vinsten vad fin den var.
Österlen är såå fint, hoppas ni har haft den roligt och sett mycket fint.
Kram Susanne

Huset vid ån sa...

Grattis yill den jättefina Lampetten! En sån vill jag också ha...Ha en trevlig resa! Kram Therese