tisdag 1 januari 2008

Nytt år Nya utmaningar!



God fortsättning på Er Alla där ute i bloggarvärlden.


Årets första dag börjar för vår del med en rejäl sovmorgon efter en mycket trevlig kväll med vänner och god mat och dryck!


Finns inte snö och glitter på utsidan så får jag väl fixa det själv.....därför ett middagsbord i vitt, silver och glitter

Att duka till middag med finaste porslinet och finaste glasen är något som, iallafall jag, borde göra lite oftare men när helgerna går åt till att bygga och måla så är det inte läge för det när hungern kommer akut och magar skall mättas snabbt. Desto roligare när det väl sker.

Ledigheten är snart slut och för min del går jobbet in i en allt intensivare period fram till mitten av mars då lugnet förhoppningsvis skall komma tillbaka. Fram till dess önskar jag att massor av snö skall trilla ner så att skidåkning, både alpint och längd, skall kännas aktuellt.

Tills vi ses nästa gång, Kram på er alla!

3 kommentarer:

Villa Nyhem anno 1918 sa...

fINT HUS NI HAR ,JAG ÄR OCKSÅ NY I BLOGGVÄRLDEN TRODDE VÄL ALDRIG ATT DET SKULLE VARA SÅ ROLIGT MVH ¨MARIA VILLA NYHEM

Karin Krut sa...

Hej på dig så roligt att du har hittat hit till rymden du också :) Vi har äntligen kommit hem efter vår julturné, med blandade känslor. Så trist att snön regnade bort, uppe i Älvdalen hade vi kallt och vitt i alla fall :) Här nere är det GRÖNT.. urka.
Ha det
Kram Karin

Små Hjärteting sa...

Hej!
Vill tacka för besöket hos mig, hoppas du tittar in igen.
Vilket fint hus ni har. Vårat hus är också under renovering så jag törs inte visa några bilder än...
Kommer senare i vår när mannen har gjort klart, och jag har målat färdigt.
Jag hälsar på snart igen.
Kram Jenny