tisdag 18 februari 2014

Vårblommor!

Tänk va underbart det är när advent kommer med sina hyacinter, julrosor, julstjärnor och diverse olika ris och kvistar......MEN ännu mer underbart är det väl när tulpanerna kommer strax efter jul. 
Jag fullkomligt FROSSAR i Tulpaner. Älskar dessa krispigt fräscha vårluktande superblommor.....att ställa på både fönsterkarm och på köksbordet..., fast här nedan ser jag ju hur förskräckligt oputsade mina "vårförnster" är.....äh, det får allt vänta lite till! Om solen börjar skina så är det jag och Elsa (hunden)  som behöver den mer  än ett oputsat förnster....!
 Vackra är de om man går riktigt nära oxå!  Men vilka blommor är inte det så säj....
 Vitt och rött...., lika vackert som det är att använda vitt och rödrutigt tyg i inredning, passar både jul och mitt i sommaren... =O)
Korta inlägg nu eftersom jag jobbar hårt med att få klar min nya hemsida med webshop så snabbt som möjligt!  Mycket varor skall fotas, behandlas och läggas ut men den som väntar på något gott..... =O)
Förresten....adressen kommer att bli som tidigare www.malargarden.net (just nu parkerad och jättetråkig) och jag kommer att meddela STOOOORT både här och på FB när det stora SLÄPPET blir! =O)
Ha en fortsatt fin tisdag i solen! 
Tjingeling!

Inga kommentarer: