fredag 7 februari 2014

Vintervitt....eller gråvitt.....eller färg!

DET är frågan! 

Dags för lite inredning på bloggen eller hur? 

Julen är undanstökat sedan någon vecka tillbaka och då vill jag pynta med färska snittblommor...., bort med allt det röda och in med det vita eller ännu hellre lite rosa... =O). Snittblommor, DET är en lyx jag gärna unnar mig...., allra helst på fredagar när matbutiken får in nytt och fräscht! 
Synd bara att de allt för ofta tar hem samma, samma, samma....även om det är jätte vackra rosor och nu även tulpaner men allt för sällan vita liljor eller andra långa ståtliga snittblommor. 

Nu är det jättelänge sedan jag gjort något inlägg om hemmet men....varken tid eller lust har funnits. 
Hejsan hoppsan, nu kom den åter så nu blir det några inredningsinlägg framöver. 
Lite har säkert hänt sen sist..., ialla fall i vardagsrummet! =O)

Kanske ser det likadant ut tycker någon men då måste jag protestera.....! 
Vi har nämligen fått en tv-möbel........, äääääntligen!  Ritningen har legat färdig sååååå länge och när väl far och son går ut i snickeriet så blir den klar i ett nafs, eller...eh..nja under en dag iallafall! Mitt jobb är ju som bekant att måla så när de gjort sitt drog jag fram pensel och färg med racingfart!

Eftersom vi har så stor booster till vårt hemmabiosystem så fanns ingen färdig möbel som passade och då ritar jag såklart en som sen far och son får förverkliga.....=O) 
Mitt favoritprogram är på tvbilden också, En plats på landet/En plats i solen, borta eller hemma!  Fler som gillar detta program? =O)
Åhhh, så skönt  att äntligen få ordning på alla sladdar, högtalare, boostrar, DVD filmer etc.!

Fredag igen kära vänner och hej hopp va fort veckan går! Jag jobbar med företagets nya hemsida som jag skall släppa så rackarns fort jag är klar med den. Där kommer du att kunna se allt som Målargården sysslar med, läsa om mig och mitt företag, Den största NYHETEN med denna sidan är jag jag nu startar en webshop. Här kan du hitta produkterna med den lilla extra guldglansen! =O) Spännande? Lite till håller jag er på halster! 
Trevlig fredageftermiddag och kväll alla där ute i cyberrymden! 
Tjingeling!

Inga kommentarer: